Lidex – likwidujemy bariery
w kontaktach między ludzkich
Tłumaczenia i konferencje Trójmiasto
Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji Lidex Trójmiasto łączy tradycję i nowoczesność. Od roku 1989 wdrażamy bowiem nowe usługi i rozwiązania. Na bieżąco zapewniamy: tłumaczenia pisemne, tłumaczenia ustne, obsługę konferencji, usługi online przy zastosowaniu narzędzi informatycznych najnowszej generacji.
Lidex – lider tłumaczeń Trójmiasto
Nasi Klienci wysoko cenią fakt, że realizujemy dla nich specjalistyczne tłumaczenia pisemne oraz ustne aż z 12 dziedzin: od prawa, bankowości przez gospodarkę, medycynę, naukę, kulturę po przemysł czy OZE. Wykonujemy przekłady z i na ponad 70 języków europejskich i pozaeuropejskich.
Lidex – szeroki zakres usług konferencyjnych
Lidex Trójmiasto to nie tylko tłumaczenia pisemne oraz ustne konferencyjne i symultaniczne. Zapewniamy także kompleksową obsługę konferencji i wydarzeń stacjonarnych, hybrydowych oraz online. Zamówisz u nas także diodowe ekrany LED, nagłośnienie, oświetlenie, systemy do głosowań, multimedia. Wielką popularnością cieszy się także autorskie rozwiązanie Lidexu do obsługi tłumaczeń online – pulpit tłumacza ustnego #LIDEXONLINE, a także streaming wydarzeń.
Elita tłumaczy Trójmiasto
Najważniejsi są jednak LUDZIE – najlepsi tłumacze, realizujący dla naszych Klientów zarówno tłumaczenia pisemne, jak i ustne – także symultaniczne (stacjonarne, hybrydowe czy realizowane całkowicie online). Współpraca z najlepszymi tłumaczami branżowymi to dla naszych klientów pewność, że przekłady specjalistyczne spełniają ich oczekiwania merytoryczne. Tłumacze ci na bieżąco rozwijają swój warsztat translatorski oraz szereg innych umiejętności technicznych, niezbędnych w pracy tłumacza pisemnego czy ustnego XXI wieku (biegła obsługa niezbędnych programów i narzędzi translatorskich, praca zespołowa, praca w trybie hybrydowym oraz online).
Dział Obsługi Klienta – Tłumaczenia i Konferencje Trójmiasto
Nadzwyczajni LUDZIE Lidexu to także Zespół Działu Obsługi Klienta – osoby nad wyraz zaangażowane w sprawy swoich klientów, realizujące złożone projekty – czasami w bardzo krótkich terminach. Tak wysoko postawiona poprzeczka jakości obsługi wymaga nie tylko pasji i zaangażowania, ale i znakomitych umiejętności logistycznych, doświadczenia, znajomości szeregu narzędzi i programów oraz nieustającego doskonalenia swoich umiejętności. Doradcy Klienta zbierają pochwały za dostarczanie Klientom wysokiej klasy usług, za celne doradztwo oraz wysoką jakość samej obsługi – wiedzę i kulturę osobistą.