Lidex – likwidujemy bariery
w kontaktach międzyludzkich
Obsługa konferencji Warszawa
Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji Lidex Warszawa łączy tradycję i nowoczesność. Od roku 1989 wdrażamy bowiem nowe usługi i rozwiązania. Na bieżąco zapewniamy optymalne: tłumaczenia pisemne, tłumaczenia ustne, obsługę konferencji, usługi online przy zastosowaniu narzędzi informatycznych najnowszej generacji.
Lidex – lider obsługi konferencji Warszawa
Nasi Klienci wysoko cenią fakt, że realizujemy dla nich specjalistyczne tłumaczenia ustne – konferencyjne i symultaniczne – aż z 12 dziedzin: od prawa, bankowości, przez gospodarkę, medycynę, naukę, kulturę po przemysł czy OZE.
Szeroki zakres usług konferencyjnych
Lidex Konferencje Warszawa to nie tylko tłumaczenia konferencyjne i symultaniczne. Zapewniamy kompleksową obsługę konferencji i wydarzeń stacjonarnych, hybrydowych oraz online. Zamówisz u nas także diodowe ekrany LED, nagłośnienie, oświetlenie, systemy do głosowań, multimedia. Wielką popularnością cieszy się także autorskie rozwiązanie Lidexu do obsługi tłumaczeń online – pulpit tłumacza ustnego #LIDEXONLINE, a także streaming wydarzeń i usługi realizowane w naszym studio online.
Elita tłumaczy Warszawa
Najważniejsi są jednak LUDZIE – elita tłumaczy realizujących dla naszych Klientów tłumaczenia konferencyjne i symultaniczne (stacjonarne, hybrydowe czy całkowicie online). Współpraca z najlepszymi tłumaczami branżowymi to dla naszych klientów pewność, że przekłady specjalistyczne spełniają ich oczekiwania merytoryczne. Tłumacze ci na bieżąco rozwijają swój warsztat translatorski oraz szereg innych umiejętności technicznych, niezbędnych w pracy tłumacza ustnego XXI wieku (biegła obsługa niezbędnych narzędzi translatorskich, praca zespołowa, praca w trybie hybrydowym czy online).
Dział Obsługi Klienta i Dział Techniczny – Konferencje Warszawa
Nadzwyczajni LUDZIE Lidexu to także Zespoły Działu Obsługi Klienta oraz Działu Technicznego – osoby nad wyraz zaangażowane w sprawy swoich klientów, realizujące złożone projekty konferencyjne – czasami w bardzo krótkich terminach. Tak wysoko postawiona poprzeczka jakości obsługi wymaga nie tylko pasji i zaangażowania, ale i znakomitych umiejętności logistycznych, doświadczenia, znajomości szeregu rozwiązań konferencyjnych, ich umiejętnego integrowania oraz nieustającego doskonalenia i rozwoju. Doradcy Klienta i Zespół Techniczny zbierają pochwały za dostarczanie Klientom nie tylko znakomitych usług konferencyjnych, ale i za celne doradztwo, wiedzę i kulturę osobistą.